Wednesday, April 14, 2010

Semoga Cepat Sembuh Zahid Dan Hanif


Malam tadi mendapat khabar berita bahawa sahabat kita iaitu Zahid dan Hanif dari kuliah PISMP 1.04 (PJ) di timpa kemalangan di Limau Manis. Sebelum kejadian dikhabarkan bahawa mereka berdua yang menunggang motosikal memotong sebuah lori di satu selekoh tanpa mereka sedari terdapat timbunan pasir di selekoh tersebut.

Kemudiannya Zahid dan Hanif telah dihantar ke Klinik Kesihatan Bangi ditemani rakan sekuliah mereka untuk mendapatkan rawatan dan sejurus rawatan, doktor mengarahkan mereka ke Hospital Kajang untuk mendapatkan rawatan lanjut dengan menaiki ambulans. Ketika menerima rawatan Zahid telah menerima berbelas jahitan di dagunya akibat lubang yang agak besar kecederaannya manakala Hanif pula di sikunya dan mengalami kecederaan tendon.

Kami wakil dari Batch PISMP Ambilan Januari 2010, mendoakan agar Zahid dan Hanif tabah dan sabar menerima dugaan ini. Kami mendoakan agar anda berdua cepat sembuh dan jadikanlah musibah yang menimpa diri kalian berdua ini menjadi ikhtibar pada masa akan datang dan jadikanlah ujian dari Allah S.W.T ini tanda cinta Allah kepada anda.

SEMOGA CEPAT SEMBUH
ZAHID & HANIF

No comments:

Post a Comment